BEBIS :)

Idag var vi på något riktigt stort, vi var på ultraljud och så våran lilla going.
Just det! Vi ska ha en bebis :) det ni hehe

Iaf, lillgoingen var så söt, men mycket trött (lyckades pricka in ul tiden under en sovstund) och vägrade att ligga i någon annan ställning än fosterställning. Spelade ingen roll hur mycket barnmorskan än ruskade på magen, det enda som hände var lite småsparkar och vift med de söta händerna, för att sedan bli lugn igen och, som det såg ut, suga på tummen :D så envis kan man ju säga att lillgoingen är redan nu (vilket vissa skulle påstå kommer från mig, men jag tror inte det ;)

Blev dessutom framflyttad 3 dagar, och för er som då inte vet så ska vi ha i september, så nu har halva tiden gått och magen har äntligen fått bebisform. Så nu syns det att vi ska ha en bebis också :)

Och om någon av er skulle stöta på mig på stan: RÖR INTE MIN MAGE det finns inget värre, jag tycker det är helt fruktansvärt när någon kommer fram och ska ta på magen. Jag bryr mig inte om det är en vän eller någon annan, den enda som rör magen är Thomas, men ingen annan. (vill här påminna om gravidhormoner också).

Vi ska ha en bebis!!


Kommentarer
Postat av: Katta

Det var jättemånga som sa åt mig att jag säkert skulle bli så där att ingen fick röra min mage också. Men jag hade inget problem med det.
Hela min graviditet blev ju tvärt emot allt som sägs och all information som står.
Men det är ju klart, hela jag är ju tvärt emot alla andra så det var väl inte att undra på då. *ASG*

2008-04-25 @ 21:53:37
Postat av: Günter Sand

Grattis!
Vad kul. Hoppas att allt går bra och att du mår bra.
Gatulera Thomas oxå ,-D

2008-04-26 @ 11:46:53
Postat av: Linda

Grattis till ett lyckat ul! Va kul att du skriver om de här nu =).
Kramar!

2008-04-26 @ 22:32:47
Postat av: anneli

Grattis till bebis =) jag avskyr när folk petar mej på magen även om ja inte e gravid :P

2008-05-06 @ 20:13:26
URL: http://annelimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0