EN BRA DAG

Idag så var jag faktiskt i tid för första gången på morgonen. Med detta menar jag att jag fick allting gjort utan att stressa och jag hann tom med den tidigare bussen.
Däremot krånglade datorerna på skolan när jag skulle skriva ut mina arbeten, men efter en del svordomar och jobb så fick jag ut dem :) Redovisningen gick också bra, inte många som var där för att lämna in arbetet dock..
Ganska lång håltimma och jag fick pluggat lite engelska. Satte sig en kille vid mitt bord och började prata med mig, faktiskt riktigt trevligt när folk kommer så. Så vi pratade allmänt om lite ditten och datten (Thomas var helt övertygad om att han försökte stöta på mig, men jag vet inte riktigt om jag håller med). Trevligt med en pratstund var det iaf.
Sen svenskan då, ingen lång lektion det heller faktiskt, så jag passade på åka in till stan och åt lite lunch (måste säga att de som klagar på dagens unga borde granska hur pensionärer beter sig, kladda med sina händer över frallor o sen lägga tillbaka dom..usch). Sen blev jag påhoppad av någon majblommeförsäljare.
Är det bara jag eller har dom blivit riktigt gåpåiga i år? De blockerar din väg och står precis utanför vagnarna så man knappt kommer av. Ne usch, det var bättre förr ;)

Historielektionen då..vi var hela 5 personer! wow..:D Bara för att det var inlämning och redovisning där också, men nu är det iaf ingen historia på 2 veckor så det är leeedigt..härligt värre :)
Dessutom skrev vi på kontraket till lägenheten idag :D Och fick reda på att golven i hallen och köket ska läggas om och dessutom får vi välja målning eller tapetsering på 2 av rummen i lägenheten. Så gött!

Hoppas vädret kan hålla i sig denna och nästa vecka, det skulle vara så skönt om värmen äntligen var här och stannade ett tag också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0