LAKTOS :(

Igår så kom det dåliga vädret åter in över Göteborg och det sög ju. Speciellt eftersom Thomas föräldrar var här och hälsade på. Man kunde ju ha tyckt att vädret kunde hållt i sig iaf en dag till, men lite sol fick vi på eftermiddagen. Idag regnar det ju istället. (måste ändå erkänna att jag faktiskt saknat regnet lite)

Men iaf, igår sprang vi runt på stan och hade oss, shoppade lite och kollade på Poseidon. Thomas mamma hittade ett par görsnygga skor, så jag tänkte jag ska besöka samma affär i veckan o se om inte jag kan hitta ett par jag med. Måste ju ha något nu när det blir varmare eftersom det är lite svårt att gå i höga klackar (man vinglar änna lite o sen är det inte så skoj med foglossningen heller att trippa runt).
När det var dags att äta så gick vi till den lokala kvarterskrogen och jag åt pizza :) var så längesen jag gjorde det men gott var det iaf.

Har en stark misstanke också om att min gamla laktorintolerans har kommit tillbaka. Lovley.

Projekt Historia
Projekt Geografi
Engelska prov

Nationellt prov svenska
Filmanalys
Geografi prov
Nationellt prov engelska
Redovisning svenska
Hemuppgift historia
Teoriprov
Uppkörning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0