LISEBERG!

Projekt Historia
Projekt Geografi
Engelska prov

Nationellt prov svenska
Filmanalys
Geografi prov
Nationellt prov engelska
Redovisning svenska
Hemuppgift historia
Teoriprov
Uppkörning

uppdatering av listan som ni kan se ovan, sakta men säkert betar vi av den.

Fördelen med att ha en far som jobbar på liseberg är att man får gå dit innan dom har öppnat för säsongen, på den sk familjedagen (som mer är en kväll eftersom det bara är några timmar). Några av karusellerna har öppet, balder bla hehe, och sedan så är det buffé. Dessutom är det billigare att spela också, på småspelen när man ska göra saker är det gratis, men då vinner man bara en godispåse och inga av de riktiga vinsterna. Men däremot på snurrhjulen (där det inte är gratis), där kan man vinna! Och jag vann! 2000 g chokladkaka! Fast det var ju uppdelat i 20 stycken små 100 grams kakor men ändå..mums!
Och för er andra som vill gå på liseberg så öppnar dom på lördag. Och för er som aldrig vart på liseberg så kan jag bara säga att det är 100 gånger bättre än gröna lund. Så det så.

Igår hände inte så mycket, nån tant på vagnen hade antagligen tappat parfymflaskan över sig eftersom det stank så in i bomben, fick huvudvärk o det var ju mindre skoj. Var en kille här o kollade på lägenheten också och han skulle ta den, vilket vi är otroligt tacksamma för eftersom det sparar oss mycket tid. Det innebär att vi slipper ha en massa människor springandes här under typ två dagar, och det ska vara tider som passar alla o jada jada. Så det är ju riktigt skönt faktiskt.

Haha, hittade en rolig sida på nätet idag också, ett forum med kändisskvaller. Eller ja mer "vilken kändis har du gjort det med" Kan ju säga att vissa intressanta saker kom fram, vissa man inte trodde skulle vara otrogna och sånt. Men jag skriver inga namn på vilka jag läste om eftersom man ändå inte kan bedömma sanningshalten på det. Men jag o Katta satt o garvade rätt gött åt vissa saker.

Så vill jag tacka vädret för att det hållt sig så fint nu i så många dagar.

Och imon..imon då smäller det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0