MAGASINET

Igår så var det så underbart väder här så det fanns inte! Efter lektionen åkte jag in till stan och lämnade in min telefon på lagning, så nu får vi se hur lång tid det tar innan den kommer tillbaks. Skönt att man har en go sambo som lånar ut sin mobil så länge :)
Sen var det hem och plugga på eftersom det var dags för prov..IGEN..men jag tror det gick bra, jag hoppas det iaf! Fick förresten tillbaka mitt historieprov också. Åå första delen hade jag skrivit VG och på andra G, så det får väl duga antar jag.

Eftersom det då var så skönt väder så fick jag så himlans mycket energi, så när jag kom hem så började jag dona o ha mig och strök o sånt. Var så skönt när man kunde ha öppet balkongdörren utan att det blev isande kallt på 5 minuter.

På kvällen så skulle vi kolla på en lägenhet, men vi kände väl kanske redan i trappuppgången att njae...det var rätt sjabbigt, väggarna var slitna och det var ritat på dem, dessutom så var de tydligen inte hemma när vi ringde på trots att vi sagt när vi skulle komma, så vi bestämde oss för att tacka nej till lägenheten. Vi ska titta på en annan imon som vi med all största sannolikhet vill ha. Sen ska man slåss om den med ytterligare några andra, avskyr sånt :(
Men efter vi hade kollat på lägenheten igår så kom vi fram till att vi båda var för trötta för att laga mat, så vi gick bort till vår lilla kvarterskrog som inte vi besökt på en hel evighet. Jag åt oxfilé med stekt potatis o bearnaisesås..det var sååå gott så ni anar inte!

Idag så var det gött väder igen på morgonen, men när man kom ut så var det änna kallt o eländigt :( Begav mig mot biblioteket för att leta reda på böcker till mitt histioriearbete. På ungefär en timma hittade jag EN bok, fy vad sur jag blev...men bibliotekstanten var jättesnäll, hon tog tom med mig ner till magasinet där dom gamla böckerna stog bara för att se om vi kunde hitta något där, men vi hittade nada.
Hade tänkt handla på vägen hem, men jäses vad mycket människor det var inne i stan. Så jag gick bara o köpte färska räkor o åkte hem sen..

mmm...färska räkor..jag längtar tills vi ska äta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0