TVÄTT-TJUVAR?

Ska bli väldigt intressant idag och se om någon återigen försöker ta mina maskiner medan jag tvättar, känns som om det börjar bli en fruktansvärt störande tradition. Men det är inte så länge till eftersom vi snart ska flytta :) *wee*

Allting här rullar på som vanligt, känns som om vädret börjar bli varmare så man kan ju hoppas att våren kommer på riktigt och att aprilvädret inte slår till med buller och bång som det har en förmåga att göra. Känner att mitt liv har ett litet uppehåll nu eftersom jag har så mycket att göra i skolan. Först projektarbetena (har gjort det mesta på historian iaf..), sedan är det engelskaprov (megastort), efter det följer nationella prov i svenska, arbete om filmanalys, geografi- och historieprov, engelska nationella prov och engelska novell redovisning.
Efter det så är det bara att ge sig i kast med körkortsteorin och efter det uppkörning.

När allt detta är klart så ska jag bara sitta och tokslappa på vår nya inglasade balkong och äta glass.

I tisdags så var det äntligen dags för en efterlängtad premiär; Desperat Housewives!!  Thomas stod ut iaf halva programmet innan han tröttnade, han är så go min lilla älsklng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0