NÅGOT PINSAMT

Det här bjuder jag på, bara så ni vet.

Jag har inte druckit något på mer än 11 månader, inte en droppe alkohol (eller jo, smakade en mun lättöl för ett tag sedan).
När jag väl dricker så tål jag knappt nånting, 2 starköl o jag är näst intill däckad (väldigt ekonomisk på krogen enligt min käre sambo..)

Idag tog jag en lättöl till maten, eller nej, jag delade en lättöl med min sambo.
Behöver jag berätta vem av oss som efter maten nästan kände sig lite smålullig? Sa till Thomas när jag stod o diskade att jag kände mig totalt avslappnad i hela kroppen på ett sätt man praktiskt taget bara kan känna när man druckit.
Fick till svar "Det behöver du"

Jo, det är lite småpinsamt att känna sig smålullig på ett glas lättöl.

Kommentarer
Postat av: Tony

Heheh, jag visste inte att det var möjligt ens? Men faktiskt, jag tog en snaps för inte så länge sen, och kände mig sådär varmt mysig och avslappnad efteråt, som man bara blir av alkohol.



Fast tyvärr innebär inte min alkokänslighet att jag inte kan dricka 50 cl sprit utan problem. Dyrt!

2008-12-16 @ 19:24:00
URL: http://www.tonyg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0