ONT SOM SATAN

Jag måste klaga av mig lite och det handlar om mina framtänder. Jädrass vad ont dom gör!
Det är så jag funderar på att ringa tandläkaren och boka en tid, och när JAG säger att jag ska ringa tandläkaren frivilligt; då är det illa, riktigt illa.

Jag tror min käke har hamnat fel så jag biter konstigt och biter ihop med framtänderna framtänderna (alltså, tänderna i underkäken skaver på framtänderna). Det liksom bultar o molar om vartannat och så har jag nästan som en blodsmak i munnen pga dem. Låter kanske inte som det är sådär jättebra kanske?

Men jag ska fundera på det, hade ju hoppats att det skulle gå över av sig självt (började göra smått ont för några veckor sedan), men tydligen så blir det bara värre ju längre tid som går.

Åh vad det suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0