SOVER STÅENDE

Jag måste säga att igår kväll så funkade nattningen riktigt kanonfint! Vi började med blöjbyte, sedan åt han, vaggades till sömns och kunde utan problem (eftersom han sov) läggas ner i sängen och fortsatte att sova :) *woho*
Detta i sin tur innebar att jag kunde somna så fort jag la mig utan att behöva få honom att somna först.
Totalt underbart

Fast idag har han änna vart lite smågnällig under dagen. Fick honom precis att somna (?) genom vaggning i säkert en kvart (kan tänka mig att många reagerar nu, "bara en kvart?"  men för en unge som brukar somna genom att man knäpper med fingrarna så är en kvart en lååång stund). Men nu ligger han där i vagnen o vaknar till ibland. Hoppas han kan sova en 50 minuter iaf fast som läger ser ut nu så tror jag knappast det kommer ske. Men det är ju min lilla gullunge ändå =)

Själv är jag också supertrött, har vart uppe o igång kl 5 varje morgon förutom i onsdags då jag gick upp vid åtta. Det tar på krafterna kan man säga. Men imon ska jag iaf sova ut, då kan jag nog sova ända till tio kanske =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0