UTFLYKT MED KUSIN VITAMIN

I fredags så kom min lilla kusin hit o hälsade. Eller lilla o lilla, han är faktiskt 16 år så egentligen är han väl kanske inte så liten. Men eftersom han är yngre än mig så blir han lilla kusinen ändå.

Vi skulle börja med en shopping på stan eftersom han behövde en ny vinterjacka och att bli av med håret på huvudet så man kunde se honom.

Efter att vi hade sprungit runt i en del affärer och inte hittat vad vi sökte så kom Thomas o mötte oss och vi vandrade bort för lite sushi. Kusin gjorde ett tappert försök att trycka i sig detta (första gången han åt det) och man såg faktiskt att det inte var speciellt gott men han ville nog inte riktigt erkänna utan gjorde väldigt tappra försök ändå. Det såg lite halvroligt ut eftersom Thomas satt brevid och försökte trycka i sig sin sushi han också (är inte heller superförtjust i detta) och där satt jag o smaskade i mig för glatta livet och tyckte det var helt gudomligt gott.
När vi hade ätit klart så fortsatte jag o kusin vår shopping medan Thomas gick tillbaka och jobbade. Kusin ville tillslut gå tillbaka till affär nr 1 och kolla lite mer på jackorna där så vi gick tillbaka dit, och hittade en jättefin jacka! Det bästa var att det var halva priset också så han kom undan rätt bra i sin budget där.

Sen var det dags för kaffe och eftersom jag var lite rädd för att han fortfarande var hungrig så fick han en kärleksmums o en stor latte med mintchokladsmak. Sen var han tydligen mätt :)

Så blev det dags att få bort burret på huvudet så vi vandrade till Panache. Dom var superbra (!) och klippte en grym frisyr som han verkligen passade i, det var så roligt o se hur fin han blev. Och medans jag o Alexander väntade så fick jag en gratis handmassage eftersom hon som gjorde den inte hade något att göra. Mmmm..det var riktigt härligt o jag höll på somna =)

Nu ropar lillkillen på mig här så jag får rusa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0