FY ATTAN

Jag är fortfarande sjuk, får ändå säga att det är mycket bättre idag...men huvudvärken är kvar till viss del.
Är sån där värk som sitter i bakhuvudet, känns ungefär som om någon smällt till mig rejält där :(

Så igår låg jag större delen av dagen och sov, eftersom det var det enda som hjälpte. Tyvärr missade jag massor i mitt pluggande, dumt eftersom jag ska ha svenskaprov imon. Men positivt är att jag fick bokat om Stora Holm så jag slapp köra det idag, skulle liksom änna inte gått så bra om man säger så..

Men jag har en teori om varfö jag har ont i huvudet; jo...häng med nu!
Jag tror..att det är någon slags spänningshuvudvärk eftersom jag är alldeles stenhård där, vid nacken alltså, kan komma ifrån att jag är så täppt i näsan och måste snyta mig så ofta då man måste ta i och det blir en rejäl ansträngning. Sedan nyser jag ju stup i kvarten också, och jag är inte en sån där engångsnysare utan jag nyser mellan 7-10 gånger, ibland mer, och det kan vara lite jobbigt faktiskt.
Men jag tog faktiskt nässpray igår, för jag tänkte att jag måste göra näsan bättre för då skulle huvudvärken också bli bättre, och jag tänkte rätt...och än så länge så är bihålorna någorlunda, bara jag inte tar mer nu.

*gäspar*

Ja..vad kan jag mer berätta om? Tänkte berätta om när jag nästan gjorde bort mig, men jag tar det imon eller nåt sånt för jag orkar inte skriva om det nu, det får liksom bli en egen liten historia..:)

Är det någon som vet om vit grape är lika goda som röd? Om inte annat lär jag bli varse om det sen..men jag är skeptisk.

Och till alla er som INTE ska se melodifestivalen på lördag, så tycker jag ni ska se Titanic på trean.
Bara så ni vet..
Själv ska jag se melodifestivalen, det börjar ju bli lite av en tradition.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0