SJUK =(

Så har man åkt på den där underbara förkylningen, härligt!

Eller inte..

Min näsa rinner så det är inte klokt och jag nyser så det står härliga till. Känner mig trött o hängig och huvudet känns som om det är på väg att explodera när som helst. Borde kanske försöka sova lite till, gick inte så bra inatt eftersom jag måste sitta upp för jag är så täppt. Nässpray är ingen idé heller eftersom bihålorna kapitulerar då. Men det går snart över, måset ha gått över till på fredag eftersom det är dags för svenska prov då...oh..spännande =)

Thomas var söt igår, han brukar alltid göra kycklingsoppa till mig när jag är sjuk. I Grekland så äter dom nån kycklingsoppa med ris och citron när man är sjuk och jag måste säga att först o främst är den ju så tokgod så det finns inte, och sedan så känns det faktiskt som om man blir bättre efter man ätit den. Och sen igår när Thomas vart o handlat så hade han köpt chokladpudding till mig :) Sötnosen..

Nej, jag ger upp det här nu, dags för mig o Falcon att däcka i sängen en stund, Molly kommer säkert också o håller oss sällskap.

Ha det bra alla och ät mycket blodgrape!

Kommentarer
Postat av: Günter Sand

Hej !
Krya på dig så att vi ses på träningen igen när du är frisk. Vi saknade dig på "fettispumpen".
Bra att du lärt mig hur man äter semla, det har jag missat totalt tidigare:-D
Ha det bra.

2008-02-06 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0