UTMANAD!

DIREKT DU LÄSER DETTA ÄR DU UTMANAD!

25 frågor om dig själv:


Röker du?
Icke


Snusar du?
Ne inte det heller


Skolkar du?
Ne, skulle missa på tok för mycket, sen har jag inte så mycket lektioner heller


Gör du frukosten själv?
Ja på dagarna, på helgerna är det mest Thomas som gör det :P


Har du suttit i rätten?
Nope


Har du slagit ner någon?
Nej, men däremot örfilat


Har du pussat någon av samma kön?
Hallå, jag är tjej! Tjejer pussas alltid..dah ;)


Har du varit på strippklubb?
Nej


Vad gör du när du blöder näsblod?
Brukar inte blöda näsblod


När grät du sist?
I fredags tror jag, när jag trodde Thomas plan inte skulle kunna landa, då är man saknad ;)


Vem kan du prata om allt med?
Katta, hon får dras med alla mina probem, stackarn :)


Har du solglasögon?
Ett par dundersnygga jag köpte i somras


Skriv en mening på engelska:
Hello there!


Vem pussade du senast?
Thomas


Vem kramade du senast?
Thomas det också, eller Falcon kanske, men han ville inte kramas


Vad är din högsta önskan just nu?
Att få sol! Och hitta en fin lägenhet vi kan trivas i


Vad heter ditt hårspray du använder?
Minns inte nu, och orkar inte springa o kolla efter, men den är rosa. Inte sprayen utan sprayflaskan...


Vem gillar du?
Vilken fråga...jag gillar folk jag kan umgås med


Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
Ingen tröja..ett linne..som är vitt =)


Känner du någon som heter Niclas?
Jajjemän


Har du bärbar data?
Jodå


Är du blyg?
Extremt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0