FRÅN FRAMTIDEN?

Tjingeling! Jag ska skärpa mig, jag lovar!

Nu har iaf skolan börjat och jag måste säga att jag har sååå roligt! Jag läser historia a, engelska b, svenska b och geografi a. Jag kan inte ens beskriva hur superkul jag hade det i fredags, trots att det bara var introduktion o sånt, men jag gillar verkligen det vi ska läsa om...inte alls som i högstadiet där man kände sig tvingad utan det här är som sagt bara skoj :D

På historian igår så var det en rolig grej också, måste bara berätta om det..
Vi satt och pratade om historia, vad det betyder o så och hur människan är del i den jada jada..så är det någonting om vad människor är eller nåt sånt, då räcker en tjej upp handen..
Hennes teori är att människorna kommer från framtiden.
Det blir helt knäpptyst i klassrummet o sen hör man småfniss lite varstans ifrån...hm..jo..men vem vet egentligen?

Jag kommer ha så skoj hela våren! ÅÅÅH :D wee änna..=)

Nu ska jag logga in på Jessicas blogg o läsa den för hon tyckte jag skulle göra det :D

Tjingeling på er o njut av solen!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fick det här mailet från Katta, läs o njut :)

Ett stort tack till alla som skickat mig e-mails under året
som gick...

Jag måste först sända ett speciellt tack till den som skickade mailet ang. kiss i klistret på kuverten, ber nu alltid någon annan slicka mina kuvert.

Jag har numera inga sparade pengar eftersom jag gav allt till en sjuk flicka (Penny Brown) som var nära att dö på ett sjukhus för
1 387 258:e gången.

Inte har det kommit några pengar från Nigeria banken som ville dela 7 miljoner dollar med mig för att jag låtsades att vara en bortkommen släkting till en kund som dött.

Jag behöver inte längre oroa mig för min själ eftersom jag har 363 214 änglar som ser efter mig och ett helgon som garanterat mig lycka.

Jag har också under året lärt mig att mina böner bara får svar om jag sänder mailet vidare till 7 av mina vänner inom 5 minuter

Jag dricker inte Coca Cola längre eftersom jag kan rengöra toaletten med det.

Jag kan inte längre köpa bensin utan att prata med någon som kan vakta bilen medan jag går in på macken och betalar, så att inte någon seriemördare kryper in i baksätet.

Jag kan inte längre gå till ett varuhus eftersom någon kan droga mig med parfymprover och sedan råna mig.

Jag kan inte längre svara i telefonen eftersom någon kan be mig slå ett nummer som gör att jag få en telefonräkning för samtal från Jamaica, Uganda, Singapore eller Uzbekistan .

Ett speciellt Tack till dig som skickade mailet om den afrikanska spindeln, nu kan jag inte använda någon annan toalett förutom min egen, eftersom spindeln kan sitta under toalettringen och biter den mig i rumpan dör jag direkt.

OCH du tack för dina goda råd...

Jag kan inte ens plocka upp en 20:a som jag tappar på parkeringsplatsen, eftersom att det antagligen finns en sexförbrytare i buskarna som väntar på att jag ska böja mig framåt...

Å du...

OM du inte sänder detta e-mail till minst 144 000 personer inom de närmsta 70 minuterna kommer en skata med smittsam diarree landa på ditt huvud och du blir aldrig frisk igen...
Jag vet att det låter otroligt men det har faktiskt hänt en grannes, före detta grannes, ex flickväns mammas andra mans kusins frisör.

By the way... en sydamerikansk forskare har efter långa studier upptäckt att människor med låg IQ som har oregelbundet sex alltid läser mail med handen på musen...

Å du försök inte att skylla ifrån dig... det är för sent.. . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0