BRUMBRUM

Jag älskar Lidl. Måste bara säga det. Jag älskar Lidl =)
De har öppnat en affär här i närheten nu och det är så skoj att åka dit för dom har så mycket! (Alla ni som tror att det bara är tyska b-varor är så ute o cyklar så det finns inte). Vi storhandlade idag o jag tror vi har mat för flera månader nu, vilket är bra med tanke på att jag är konstant hungrig haha.

Annars så har det faktiskt inte hänt så mycket idag. Känns dock som om jag hållt igång hela dagen men det är bara för att minsta lilla jag gör suger musten ur mig. Thomas tyckte jag såg rolig ut förut också eftersom jag såg sådär gravid ut..(han vågade inte säga att jag såg svullen ut hehe). Jag satt där i soffan med kuddar omkring mig, bakom mig, en kudde på bordet som jag lagt upp mina fötter på. Så där satt jag o jäste mellan varven i tvättstugan.

Men snart är det dags att nana kudden eftersom det är familjerätten imon *sucka*

Kommentarer
Postat av: Linda

Varför måste ni till familjerätten? Vi behövde bara åka till socialtjänsten och skriva på ett papper typ.

De enda jag personligen har emot Lidl är att personalen har så sjukt dåliga löner/avtal. De får inte vara med i facket tex, men maten är de inget fel på :). Kramar

2008-07-03 @ 22:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0