DET VA LA PÅ TIDEN

Weeee...så har vi fått vårt vardagsrum igen! Och det är enbart tack vare Thomas :) (Själv har jag vart pissigt lat idag och knappt gjort ett jota, gjorde däremot nån grönsaksröra som smakade grekisk, lite som hans farmors mat smakade)

Det går icke att beskriva hur skönt det är att kunna bo i lägenheten igen! *pustar ut* Mm..najs är det ändå.
Men jag måste bara tipsa om två görabra sidor som jag (och Thomas då) har hittat på nätet.

Den första är King där man både kan spela med pengar och spela gratisspel. Det är så superskoj så det finns inte, tro mig!
Den andra sidan är iWin som också är en spelsida. Här laddar man ner spelen istället, både spel man kan köpa och gratisspel. Jag hittade ju då ett spel som heter Jane´s Hotel , och vips så gick det x antal timmar (hela dagen med andra ord) och jag blev besatt. Men åååh vad skoj det är!

Vill nu bara tillägga att åskan snart är här, det vibrerar i mina öron nämligen. En liten gåva/talang jag har. Därför är både jag o hundar rädda för åska. Det är inte åskan vi har problem med, det är ljudet och darret som känns på så himlans stort avstånd. Uschligt är det.

Dagens sak att inte rekommendera att köpa är:

DISKMEDEL FRÅN IKEA

Jag VET att flaskan är himlans gullig, och det är ju IKEA.
Men den är tamejsjutton så odryg så det finns inte. På 3 dagar har jag snart tömt halva flaskan och dåligt funkar den också.

Länge leve YES!


Kommentarer
Postat av: Katta

Hehehe, jasså du hör också åskan på flera mils avstånd typ? :)

2008-07-13 @ 14:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0