SKOJ

Det här skämtet fick jag av Katta , så jag slänger upp det här :)

Ett medelålders par i Pajala längtar en kall vinter till värmen på Mallorca där de gifte sig för
20 år sedan. Mannen åker av olika skäl ner dagen före hustrun.
När han checkat in på hotellet upptäcker han att hotellrummet har dator och internet.
Han beslutar sig för att skicka ett mail till hustrun.
Han stavar tyvärr fel i mailadressen och i cyberrymden betyder det att mailet har hamnat
hos någon annan. I detta fall hos en prästänka i Sörmland, som just kommit hem från
makens begravning.
Sonen finner henne avsvimmad vid datorn och läser detta på skärmen:
 
"Till min älskade hustru. Jag har precis kommit fram. Jag förståra att du är förvånad över att
höra från mig, men de har datorer här numera och jag ville passa på att maila.
Allt är förberett för din ankomst i morgon. Jag ser fram emot att träffa dig då.
Hoppas din resa blir lika problemfri som min.
P.S. Det är verkligen hett här nere...."

Kommentarer
Postat av: Linda

haha =)

2008-07-21 @ 11:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0