SÖMNLÖS & SJUKHUS

Kan börja med att säga att nej, det är inte jag som har drabbats av sjukhuset utan det är Katta som är sjuk och ska opereras. Usch, jag är så orolig...*håller tummarna och skickar massor av positiva tankar*

Själv så är det väl sådär just nu. Det börjar bli jobbigt när man ska sova. Att ligga på mage är ju uteslutet sen ganska långt tillbaka, att ligga på rygg går inte eftersom jag inte kan andas då, men nu har lillskiten även bestämt sig för att jag inte ska få ligga på sidan längre. Lägger jag mig så sidan så sparkar han som en tok och jag blir så illamående så det enda som fungerar just nu är att mer eller mindre halvsitta i sängen med en massa kuddar bakom.
Det gick faktiskt någorlunda bra att sova då, tills Alexander vaknade imorse och bestämde att jag inte fick sova mer (detta genom några väl valda sparkar över hela magen och gärna på ömtåliga organ). Så det var bara att masa sig upp.

Så det gjorde jag, och bakade scones. Men nej, jag kunde inte direkt njuta av dem eftersom någon i magen klagade på platsbristen när frukosten kom ner, så det blev till att halvsitta i soffan större delen av dagen med världens illamående istället.

Trots detta så måste jag ändå säga att på nåt sätt så njuter man av det och jag kommer med all största sannolikhet sakna det när han väl ploppat ut.


Kommentarer
Postat av: Linda

När får vi se någon bild på din mage då? Kramar

2008-07-21 @ 11:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0