3 MÅNADER KVAR

När jag satt och tänkte efter, vilket händer ibland, så kom jag på att idag är det precis 3 månader kvar tills bebisen tittar ut. Förutsatt att den då kommer när det är beräknat, men jag hoppas på det. Gärna någon vecka tidigare, det går bra det också.

Jag börjar iaf känna mer och mer, nu känner jag bebisen flera gånger varje dag när den håller på o bökar där inne. Populärt mål är revbenen, men det gör inget..man får stå ut med smärtan som kommer helt enkelt.

Cravings har jag faktiskt börjat få nu, fast det varierar och håller i sig några dagar i taget. Just nu är jag inne på korvsmörgås. Det ska vara sån där skogaholmslimpa eller liknande med sån där korv som man skär i skivor. Det är ju såå gott så jag skulle kunna äta hur mycket som helst av det. Jag tänker på det konstant och jag blir galen om jag inte får det.
Som igår när jag pratade med Thomas och sa att han skulle köpa det och kommentaren "ja, det får jag verkligen inte glömma" kom, seriöst sagt också, då vet man att det är allvar. Kom på att det nog kan vara gott med leverpastej under korven så det får vi nog köpa imon.

För övrigt så är jag svullen och lättgråtig. Men då tar jag bara en korvmacka så känns allt så mycket bättre :)

Kommentarer
Postat av: Katta

skratt Själv började jag tycka att kalles kaviar var outhärdligt gott på kokt ägg.

och är det nånting jag alltid tyckt både luktat och smakat fanskap så är det kalles kaviar!

2008-06-15 @ 23:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0