BARNVAGN

Idag så har vi vart och köpt en barnvagn :) Det var liksom dags så man slipper det sen.

Hade ju först tänkt mig en carena free, men efter att vi kollat runt i affären så blev det istället en I´coon heter den tror jag (uttalas IQ), och den är så ny så jag har inte lyckats få fram en bild på den någonstans. Men den är iaf liten och behändig, kommer få plats i både hissen och bilen så det är ju perfekt.

Efter att vi funderat en stund på färgen så blev det en svart. Jag ville absolut inte ha en lila nu när det är en Alexander, skulle det däremot vart en flicka så var det den perfekta färgen :) Men som sagt, nu är det en Alexander och jag vill inte ha en lila vagn då..hehe

Förutom den gulliga vagnen så köpte vi regnskydd och skötväska till vagnen. Så nu är det bara resten kvar, och när man går runt där i affären så vill man bara ha allt :D 

------

Nu hittade jag en sida om den :) Hade lagt till ett n för mycket men sidan för vagnen finns här, och det är den till vänster som vi köpt, samma färg och allt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0