LUGN & FIN

Idag är det riktigt pissväder ute för att uttrycka det så, fast jag gillar ju regn också så det är ganska mysigt ändå :-)

Jag och Alexander har vart och brummat bil nu på morgonen och jag är redo för min uppkörning (när den nu blir, kan bli allt från imon till flera månader framöver ;). Sen har vi ätit frukost, relaxat i soffan med Falcon och bökat omkring i magen. Ser ganska roligt ut när hela magen flyger från en sida till en annan :D

Har även vart duktig och pratat med Familjerätten och fått en tid dit så vi kan föranmäla Thomas som pappa till Alexander. Tydligen så är det så, som jag hört, att eftersom vi inte är gifta (vi lever i ett ultramodernt samhälle! :P) så räknas inte Thomas som pappa förrän vi intygat det. Så skulle något hända med mig och Alexander överlever så skulle det kännas väldans skönt att Thomas står som pappa så han slipper hålla på med det också. Men sen så anmäler man det ju en gång till som jag fattat det, när Alexander väl är född.

Såg att jag gått in i sjunde månaden nu också *glad* jäses vad tiden går fort egentligen. Känns fortfarande som om det var igår som man fick reda på att man skulle ha en liten bebis, och nu är det mindre än 3 månader kvar. Till helgen så ska vi åka och köpa barnvagn så det är gjort, skulle vara skönt att få den i tid med tanke på att det kan vara lång leveranstid nu under sommaren. Till veckan ska det bli fika med mammagänget också, skojigt värre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0