RUMPAN

Thomas har köpt ny kavaj o riktigt snygga byxor. Givetvis så ville jag ha en modevisning (är ju obligatoriskt).
Så han fick snällt byta om. Oh..snyggt blev det också.

K-
Vad snygg du blev! Det är ju skitsnyggt verkligen!
T- Ja, det passar jättebra o byxorna sitter bra också.
K- Vänta lite, vänd dig om.

Thomas vänder sig om och jag lyfter upp kavajen.

K-
Mm...dom sitter ju perfekt *ler* Vad fin din rumpa blir i dom byxorna! Dom sitter jättebra!
T- Ja det sa expediten i affären också.
K- Va?
T- Hon gjorde precis som dig och sa att dom satt bra där bak.

Jag blir överdramatiskt chockad och drar in luft och fortsätter lika dramatiskt

K- Stirrade hon på din rumpa?!
T- Ja...
K- Var hon gammal?
T- Medelålders, men hon ville nog ha något att drömma om.
K- Jag förstår henne, jag brukar också drömma om din rumpa.

Båda börjar småfnissa..

En helt vanlig eftermiddag i vårt liv.


Kommentarer
Postat av: Katta

*skratt* Ni är ju tossiga båda två. :)

2008-05-08 @ 21:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0