SUCK!

Igår så åkte vi en sväng till Växjö och jag körde faktiskt hela vägen (förutom de sista km, men ändå :) Vad som slog mig (förutom lillgoingen som sparkade på min blåsa) var att människor är helt livsfarliga i trafiken. Ta mig sjutton så vissa människor kör, skit samma ifall de råkar illa ut när de kör så. Men det är en otroligt stor risk att de skadar andra människor eller att de skadar sina medpassagerare i bilen.
Skandal ju
Kan också säga att jag faktiskt drack min första kopp kaffe igår (ingen latte alltså) på ca 5 månader. Det ni!

Älsklingen min var helt underbar imorse. Jag fick inte lov att gå upp ur sängen för han skulle överraska mig..
..hm..
Så åkte han iväg..sen kom han tillbaka o hade köpt en massa gott till frukost o gjorde iordning den medan jag snällt fick sitta o läsa tidningen som han hade köpt :) Då blir en liten flicka glad minsann, av att ha en sån älskling!

Söndagen kommer ägnas att ta tag åt det sista som är kvar i skolan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0