TO DO PAPPER

"Om du inte köper ut åt mig så kommer den närmaste tiden att bli väldigt...jobbig..."
haha, det är min favoritreklam :)

För er som aldrig fyllt i papper från försäkringskassan angående havandeskapspenning så kan jag säga att....det är väldigt jobbigt faktiskt. Inte bara jobbigt, det är även halvt om halvt komplicerat och otroligt förvirrande. Skulle vara lättare om de kunde göra om på nåt sätt.
Nu ska jag fylla i, chefen ska fylla i, papper ska skickas in o sen när det gäller föräldrapenning så ska man göra på nåt annat sätt och..hej o hå. Känns som jag gått vilse bland höga grässtrån.

Våran kyl har gått sönder också. Det suger ju. Jag vill ju ha mina gröna clementiner kalla, innebär detta nu då att jag måste äta dom varma? Hua mig.

Kan säga att kill-sidan leder. Var på jobbet idag och M sa att det absolut är en kille eftersom de ställen jag gått upp på bildar ett bälte runt magen (mage, rumpa, lår) och ingen annanstans. (jag har alltså bara gått upp på dom ställena)
Så nu skulle jag nog vilka påstå att 65% tror att det är en pojk medan 35% tror på en flicka.
Jag tror fortfarande på en flicka :) Men vi ska faktiskt ta reda på det..fast det dröööööjer så räkna inte med svar på ett bra tag. Men fortsätt gissa..

Kommit fram till att jag på kväll och morgon är en realist. Det är då jag inser att jag har för mycket att göra och för lite tid att göra det på. Det är mina ångest timmar.
På dagen däremot så är jag en optimist, som igår så fick jag för mig att jag skulle börja ta gitarrlektioner eftersom jag hade så mycket tid över..*suckar*

Sanningen är att jag faktiskt har för mycket att göra, än så länge iaf. Senare blir det lugnare. Men jag kommer säkert på massor att göra tills dess så det är ingen fara ;)

Glömde ju säga det också att min lilla bumsa blir 5 år idag! Inte klokt vad tiden går fort! (med bumsa menar jag alltså Molly, min katt :)

Projekt Historia
Projekt Geografi
Engelska prov

Nationellt prov svenska
Filmanalys

Geografi prov
Redovisning svenska dikt
Nationellt prov engelska
Hemuppgift historia
Teoriprov
Uppkörning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0