BEBIS - 3 DAGAR ÖVER TIDEN

Nu börjar det bli lite tjatigt det här, 3 dagar är iofs inte sååå mycket, men jag tycker ändå att han kan komma ut någon gång för det är faktiskt ganska påfrestande att vara så här otymplig. Jag kan ju inte ens gå till affären själv och handla =(

Men jag har ändå fått fruktansvärt mycket överskottsenergi de senaste dagarna och börjat boa, som det så fint kallas. Det är då en gravid blir näst intill manisk och springer runt och donar och fixar och ordnar allt och gör iordning hemmet. Påminner en hel del om vad som sker i djurens värld.

Som i förrgår så städade jag hela toaletten på en timme ungefär, brukar i vanliga fall ta en hel dag och jag är tokslut efter. Men sen fortsatte jag lite med köket innan magen sa ifrån och jag fick ta det lugnt. Innan jag städade så hade jag bakat citron/jordgubbspaj och bjudit hem mamma och syster på fika också. Och packat bb-väskan =)

Igår så tvättade jag, efter jag hade tvättat så sorterade jag allting och strök allting också för den delen. Att jag gjort allt detta på samma dag har nog inte hänt på säkert 3,4 månader skulle jag tro..om inte mer.

Spännande..

Kommentarer
Postat av: Katta

Städtoka! skrattar

2008-09-17 @ 18:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0