BEBIS 5 DAGAR FÖRSENAD & BESÖK

Så var vi inne på dag nummer 5 då ja och fortfarande ingen bebis. Båda som väntade samtidigt som mig på forumet har fått (en vet jag iaf, den andra är nog på bb nu). Så här sitter jag. Utan värkar och allt är som vanligt.

Det känns som om han aldrig kommer komma ut. *ser halvt om halvt förtvivlad ut*
Jag tror det är lite jobbigare också eftersom jag har fått för mig att för varje dag som går så är risken större att något ska gå fel eller hända eller nåt sånt. Jag har lyssnat på för mycket skräckhistorier helt enkelt, såna som man kunde skaka av sig i början men som nu kommer krypandes för varje dag. Usch, det är hemskt att tänka på sånt som kan gå fel, men samtidigt så blir man orolig och kan inte låta bli.

Min syster kom iaf och hälsade på mig idag och det var trevligt. Så jag bakade äpplemuffins som blev riktigt smarriga. Så vi smaskade i oss samtidigt som vi drack lite kaffe och såg på Envy (det är en film...;) Det gjorde att dagen förflöt relativt snabbt ändå (och inte som pissdagen jag hade igår). Nu väntar jag bara på att min älskling ska komma hem från jobbet, det är dagens höjdpunkt för mig haha. Det låter så patetiskt men det är sant. Så det är ju en faslig tur att jag tycker om honom så mycket som jag gör, annars skulle jag inte haft någon höjdpunkt alls..eller nåt..hmm..

Förstår verkligen inte människor som bara kan gå hemma hela dagarna utan att göra någonting. Det är ju helt fruktansvärt!!!

Kommentarer
Postat av: Therése

Snart kommer han, Kerstin, jag lovar. Vet att det är j*gt surt att höra folk säga så, men jag kan inte låta bli att peppa dig lite =).

Jag har ju egentligen BF på måndag och hade inte Alva redan kommit så vet jag inte vad jag hade gjort. Kände som dig redan då. Det finns inga dagar som är så långa som dessa när det närmar sig.

Skickar styrkekramar iaf!! STYRKEKRAM

2008-09-19 @ 16:55:48
URL: http://missgraphic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0