EFTERTRAKTAD?

Idag när jag o Frida var på väg upp mot skogen med våra småttingar så hände något.
På väg mot skogen så måste vi gå förbi en byggarbetsplats och idag då vi gick förbi så var det kanske 5,6 stycken arbetare där ute..och alla bara stannade upp och glodde på oss när vi gick förbi.

Frida tyckte det kändes konstigt och jag var inte sen att hålla med. Visst är det smickrande..men ganska obehagligt på samma gång att bara bli sådär jättestirrad på. Men promenaden var härlig ändå och Frida kom fram till slutsatsen att om hon gjorde detta 2 gånger i veckan så skulle hon bli jättesmal. Grejen är att människan är redan jättesmal =)

Imon så blir det picknick med Victoria och Frida+barn *myspys*.
Men nu ska jag o lillgrisen gå och städa lite innan det är dags för mig att åka iväg till BodyPumpen. Ska för första gången på nästan 1½ år vara med på min systers pass och det ska bli så skoj att se alla där på passet igen!! Ska försöka ta lite kort också, och jag vet att mitt ansikte är lika rött som linnet så det behövs inga kommentarer om det imon ;)

Kommentarer
Postat av: Sara & Emma

Hej!

Tack så hemskt mycket :) Nej vi syr tyvärr inte solhattar!

Kram

2009-04-28 @ 14:41:57
URL: http://amigocollection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0