EN FRILUFTSMORGON

Igår så pratade jag och Victoria om att vi skulle ta och börja promenera tillsammans, det är ju änna ganska mycket roligare än att traska omkring själv.
Så vi bestämde att vi skulle mötas idag vid 8.30 eftersom hon ändå lämnar Elias hos dagmamman då.

Sagt och gjort, vi möttes, traskade bort o lämnade Elias och begav oss sen bort mot skogen för att gå den härliga 5,3 km svängen. Victoria visade mig stegräknaren på den nya mobilen som jag inte hade en aning om hur den fungerade, men den funkade och rundan tog ungefär..öh...6000 steg nånting tror jag. Så det var ju ganska bra jobbat. (vi har likadana telefoner)

Det var jättehärligt att vandra omkring i skogen så tidigt (?) trots att allt jag kund tänka på var att jag ville ha kaffe..kaffe och ännu mer kaffe =) Vi pinnade på och var superduktiga, tom i uppförsbackarna gick det bra! *woho*

Det var så trevligt och härligt så vi bestämde oss för att göra om samma sak imon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0