EN STUND I SLOTTSKOGEN

Idag så åkte vi ut till Slottskogen några styckna för att ha lite picknick.

Det var jag, Thomas & Alexander,
Frida & Melih
Karin & David
samt
Jennie & Felix

Vi hittade en trevlig gräsplätt där vi slog oss ner och det var sååå skönt i solen, fast bebisarna var i skuggan.
Åh vad jag har saknat slottskogen!! Jag verkligen älskar att vara där.
Trots att vi var där så lyckades jag ändå glömma av, jag vet inte hur många gånger, att jag ska springa vårruset nästa vecka. Det försvinner bara från mitt huvudet precis hela tiden.



Men iaf..Felix var jätteduktig på att gå, iofs med lite stöd från mamma men ändå! Alexander o Melih satt o gojsade lite och David tog sig fram som en ål, lyckades komma åt Jennies muffin men vi hann fram precis innan gosaken åkte i mun =)

Vi får gå dit nån mer dag o titta på djuren.
Om ni någon gång åker till Göteborg så MÅSTE ni göra ett besök i slottskogen för annars missar ni nåt. Behöver ni vägledning så hör av er!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv: Hmm okej, länken ser rätt ut hos mig...

2009-05-01 @ 09:53:02
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Åh vad härligt med picknick ute i det fria =)



Ha en überskön helg!



Kram

2009-05-02 @ 17:10:18
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0