HUR HAR HELGEN VARIT?

Jo tack, den har fungerat.

I fredags så myste jag och Alexander till det genom att premiäräta ute på balkongen. Alexander var kanske inte lika road som jag över detta men han fick allt sitta där en stund ändå.



I lördags så flydde jag fältet (åkte iväg och handlade mao) för jag behövde lite saker. Jag tänker ärligt berätta att jag gör mitt bästa för att hjälpa Sverige ur denna finanskris och bidrog genom att införskaffa

* 1 par jeans till Alexander (hittade ett par på Kapp Ahl, toksnygga!)
* Sittdyna samt parasol till barnvagnen då vi skulle byta till sittdelen
* Nåt mer tror jag..öh..*funderar* jo..badleksaker till Alexander, han vill ju gärna ha något att plaska med i badet
* Pusselmatta



Sen så "råkade" jag även shoppa loss lite på H&M online, fast dom grejerna kommer inte förräns i slutet av maj, funderar på att ändra beställningen eftersom jag börjar få lite abstinens..men bara lite =)

På eftermiddagen så kom Magnus och Sara hit.



Alexander tyckte att dom var tokroliga och då blir man ju glad när det kommer folk som ens barn faktiskt tycker om. Vi åt lite grekisk fisksoppa som Thomas hade lagat ihop. Den är så supermumsig så det är sanslöst. Egentligen så är det väl en kycklingsoppa, men nu gjordes den med räkor och det var lika gott det. Grekisk mat är ju bara så tokgod så det finns inte.
Efter maten så blev det fika med en superb körsbärsglass och lite fikabröd.

Och...är det någon som vill bygga ett hus i Frillesås så kan ni väl höra av er?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ömsesidigt kul att träffa hela familjen.

Alexander kommer säkert att gilla besök hos oss när han kan dra katterna i svansen eller rida på fåren i hagen ...

2009-04-20 @ 16:52:34
URL: http://www.slattaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0