MÖR SOM EN SILL!

Herrejäses vad jag fick stressa igår till träningen!

Thomas kom hem i alldeles lagom tid och jag kom även iväg i alldeles lagom tid. Vad jag inte hade räknat med var köerna bort mot Frölunda hållet (trodde i min blonda lilla värld att det skulle var open highway, men icke)
Sen körde jag av en avfart för tidigt vilket gjorde att jag blev väldigt bortkommen. Jag är ju från Mölndalshållet, men med tanke på hur de bygger om överallt så var det uschligt att köra bil där. Hade tänkt ta en genväg för att komma snabbare till gymmet, men märker att de stängt av gatan jag tänkte ta. Så det var bara att vända lite snyggt innan jag hamnade vid Sahlgrenska och sedan köra tillbaka och ta en annan väg. (såg min kusin på vägen också)
Kommer på rätt väg tillslut men då är nästa problem att jag är så fruktansvärt kissnödig så det känns som om det inte kommer sluta sådär jättebra.
Råkar ut för alla rödljus.
Kommer ÄNTLIGEN rätt och in på parkeringen, trodde jag hade hittat rätt parkering. Knör mig in på en plats (enda platsen) det är trångt, eländigt och jag BEHÖVER VERKLIGEN UPPSÖKA EN TOALETT!
Hittar inte biljettautomaten. Ringer syster som berättar för mig att jag ställt mig på FEL parkering
*suck*
In snabbt på gymmet, toalett, tillbaka till parkeringen och flyttar bilen. Nu är det typ 3 minuter kvar tills passet ska börja och paniken är total (vet inte hur många gånger jag var på väg att bli påkörd för jag sprang som en vettvilling fram o tillbaka)
Parkerar bilen, lägger i pengar. Tydligen kostar det 5 kr timman och det var allt jag hade, en femma. Resten låg i väskan trodde jag. Slängde i femman och svor högt o tydligt tills jag kom på att jag hade en tia i bilen. Rusar dit igen, fram o tillbaks, ordnar med biljett o bil o allt. Springer som en gnu mot gymmet eftersom passet ska börja.

Hinner PRECIS. Är illröd i ansiktet och svettas redan. Vem behöver uppvärmning?
Meeeen..passet var jätteroligt och det var skoj att se alla igen =)
 Lovade ju att lägga upp kort och de kommer förhoppningsvis in senare idag eller imon. Datorn med korten har tyvärr blivit lite trotsig och vägrar samarbeta.
Passade även på fråga syster om varför min arm har blivit som den blivit. När jag tränar biceps så spänns min ådra ut och det känns ibland som om den går sönder vilket resulterar i stickningar, lite röda märken och en smärtsam värme. Dessutom brukar jag inte kunna röra armen.
Hon trodde att det var en sträckning och att jag måste vila den och det går kanske över om några månader..*tjoho*
Som det är nu kan jag knappt ens köra med 1 kilos vikter. Men jag får väl helt enkelt ta det lugnt med armen

Kommentarer
Postat av: Günter Sand

Det var bra kämpat på passet:-) Tänk att det knappt märktes att du var stressad:-O Samma fina teknik som alltid. Någon träningsvärk??

2009-04-29 @ 17:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0