PICKNICK PÅ GRÄSPLÄTTEN

Idag på våran morgonrunda i skogen så hängde Victorias granne, Johanna, med tillsammans med lille sonen Benjamin. Det var lika trevligt som vanligt och vi gick 5,3 kilometaren. Victoria tyckte jag var allmänt (jätte)jobbig som tjötade på henne om att hon skulle med till gymmet och träna. Hon är ju ingen gymmänniska! Men jag är av en annan uppfattning :D Hon har iaf lovat att hänga med på ett pass, och jag tänker vara så supersnäll så jag låter henne välja HELT SJÄLV vad hon vill hänga med på.
Det ni!

Egentligen så hade jag tänkt träffa några andra mammor för att promenera i en annan skog och titta på troll lite senare. Men jag hade missuppfattat vid vilken del av sjön vi skulle träffas, vilket gjorde att det inte kändes så motiverande att åka dit. Jag tänkte mig Mölndal vilket skulle underlättat, medan de andra skulle träffas i Öster. Problemet då..för mig..är att när det sen är dags att hitta hem så är det rusningstrafik vilket innebär
en jobbig tunnel som är fullsmockad
rusningstrafik inne i stan = inte en chans att jag kör där med lillgrisen i bilen
på tok för långt till bron


Så då tänkte jag att jag skulle in o fika med en kompis i stan, men vi hördes aldrig av så istället så gick vi och köpte yoghurtglass (bara 80 kcal/2 skopor!! =) och satte oss på en gräsplätt. Där satt vi och drack kaffe/te, åt yoghurtglass och tjötade. Så härligt när solen låg på också och det kändes bara..ah..najsigt!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv: Jackan har han fått av sin mormor och morfar, men den är köpt på Polarn o Pyret :)

2009-04-23 @ 20:12:32
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0