EN GRINIG LITEN SAK

Igår var det faktiskt näst intill hopplöst med lillgrisen här hemma. Vet inte om det kan bero på att det vart på tok för mycket de senaste dagarna eller om det beror på den lilla tanden (!) som är på väg upp.

I vilket fall som helst så kom min syster o hälsade på för vi skulle planera vår födelsedagsfest (icke att missa den 17e folket..då blir man hela 25 år!) som vi ska ha till helgen. Kommer bli riktigt mumsmums =)

När vi satt ner o skulle äta så skrämde han slag på henne genom att bara börja gallskrika. Eftersom detta tillhör hans ovanligheter så blev hon lite smått skärrad och undrade vad han gjorde.
Bytte blöjan, ammade och fick honom att somna tillslut, men bara i 40 minuter. Sen vaknade han och var på g igen. Glad en liten stund men sen började han bli grinig igen.

INGET jag gjorde fungerade. Gav honom mat..ne...sova? Ne...AAAHHH

Men som tur var så blev det bättre sen på kvällen. Jag var helt tokslut och vid 22 sussade jag gott...

Kommentarer
Postat av: Katta

Vid 22 satt David och lekte med bilar i soffan....

2009-02-10 @ 11:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0