FÖRLÅT!

Jag vet, jag har vart en tokusel bloggare de senaste dagarna. Men jag har helt enkelt inte orkat för jag har haft så mycket att göra o sen när jag väl vart på nätet så har bloggandet inte direkt vart det första jag tänkt på.

Här är det mesta iaf som vanligt. Jag har fyllt år och tack alla för era grattis o sånt =) Så nu är jag hela 25 år *oooh* Usch vad jag kände mig gammal där ett tag, men jag lever fortfarande i förnekelse.
Jag kommer alltid att vara 20 :P

Lillgrisen har fått tillbaka sin hosta så vi besökte doktorn och fick lite bricanyl som han kan få när han ska sova och den funkar jättebra faktiskt. Innan har det vart så att han pratar (vilket han alltid ska göra när han ska sova) och då retas stämbanden vilket gör att det gör ont i halsen och han börjar gråta. Som en ond spiral ungefär som bricanylen nu lyckats lösa upp o det är ju skönt.

Smakisarna går bättre. Morot var ganska populärt och igår körde vi på broccoli och en tesked banan (hans blick när han kände smaken av bananen var obetalbar =) Han har även fått börja dricka lite vatten till maten och han ÄLSKAR det! Han skrattar så fort han får syn på flaskan.

Men nu ska jag skärpa mig *lovar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0