LITE ALLMÄNT SÅDÄR..

Lillgrisen ligger här på golvet brevid mig o sussar så sött så. Alltså, han ligger ju inte direkt på golvet, utan på det tjocka täcket med filten på. Så ligger han på mage med nappen i munnen och håller om Ragnar (måste sätta mig vid den andra datorn o skriva nån gång så jag kan lägga in lite bilder!)

Det är bra att han sover lite nu eftersom vi ska iväg o simma senare. Vi ska ta igen nu den gången vi missat så vi iaf kommer ikapp litegranna. Annars så har han vart lite smågrinig de senaste dagarna, har mina misstankar att det kan bero på vaccinationen han fick i onsdags, men det tar nog inte lång tid förräns han är sig själv igen skulle jag tro.

Sen är jag snart klar med Alexanders paketkalendertavla också som jag sytt på ett tag, den blev jättefin =)

Dags att packa upp de anlända matvarorna.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Katta

Jäses har du redan fixat en paketkalender åt honom??! Jag har inte ens hunnit köpa den jag tänkt att sy åt David än ens en gång. :)

2009-02-07 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0