LITE BUBBEL I MUNNEN

Igår så var det återigen babysim, nu är det inte många gånger kvar av denna kursen...

Thomas var inte med denna gången så det var bara jag o lillgrisen. Blev lite sena eftersom jag hade en del att göra innan vi skulle åka. Precis när vi packat in oss i bilen..VAD kommer jag då på?
Jo...inga blöjor med mig *sucka* Tittade ändå i väskan 2 gånger eftersom det kändes så tomt men tyckte att jag hade allt med mig.
Så det var bara att rusa upp o grabba tag i det man fick tag på och sen ut till bilen igen.

Eftersom en försening sällan kommer ensam så hade vi även problem när vi skulle in. Koden fungerade inte!
AAAHH..
Men jag var inte den enda som stog där utanför utan två andra par stog också där och var smått irriterade över detta...men vi kom in när ett annat par kom ut så det var ju lugnt ändå.

Ner o byta om snabbt som attan och tänka sig att vi hann! Fast jag får nog ajjabajja mig själv en hel del för min stress gick ut över Alexander som absolut inte ville vara med den första kvarten av simmet. Inget var roligt och under namnleken när vi skulle hoppa så blev det näst intill katastrof. En väääldigt ledsen kille, högröd i ansiktet, axlar upp, tårar som rann och STORTJUT. Inte bara en utan x antal gånger...

Men sen så blev han lite gladare, lagom tills det var färdigsimmat haha, så typiskt på nåt sätt.

Vi gjorde ändå 3 grunddyk och han var så duktig för nu när jag tog ner honom under vattnet så simmar han (sprattlar frenetiskt med sina ben) och när jag drog upp honom mot min axel så fortsatte han o sparka mot min mage. Så jag tror inte det framtida torpeddyket kommer bli några större problem direkt. Dessutom så sparkar han galant med benen nu när han ligger på mage och på rygg.

Min lilla framtida os-medaljör på 100 m crawl :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0