MIN MOROTSPOJK

Det går framåt med smakportionerna här hemma. Igår så åt han ca 1½ msk broccolipuré som jag hade blandat med 1½ msk potatispuré.
Vi har alltså gått från kväljningar till att gapa efter skeden och börja göra konstiga ljud om jag inte är snabb nog med maten. Dessutom så får han ju vatten i flaska och han fullkomligen ÄLSKAR vatten.

När jag var gravid så var jag inne i en bokaffär och såg en bok som hette "Första Mosboken".  Vad bra tänkte jag, den måste jag ju köpa för den verkade väldigt skojsig.
Men som alltid när man tänker på allt man ska göra så blir det oftast inte av. Och det blev inte av att jag fick köpt den där boken heller.

Men så förra veckan när jag o Therése var inne i stan så tog jag tillfället i akt och gick in i affären för att köpa den där mosboken. Men vad hade hänt? Jo..den fanns inte kvar. Han i kassan hade precis letat efter den och den var tokslut, dessutom kunde han inte se att förlaget skulle komma med fler böcker heller.
Det var då jag insåg att jag kanske inte borde väntat 7 månader på att köpa den där boken.

MEN alla mina vänner, gissa vad jag hittade på adlibris? Jo tada! Gissa om jag blev tokglad =)

Så nu kan vi fortsätta våran trevliga färd i det magiska purélandet

                        

Kommentarer
Postat av: Günter Sand

Kanske ska byta min pulverdiet mot såna där små smakis portioner:-D Kanske skulle fungera utmärkt

2009-02-23 @ 16:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0