2008 - EN TILLBAKABLICK

Den här har jag hämtat från Kattas blogg *copycat*


*Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Födde barn =)

*Höll du några av dina nyårslöften?
Gav ett för längesen att jag aldrig skulle ge några fler och det har jag faktiskt hållt..

*Blev någon av dina vänner förälder i år?
Karin (nummer 2), Sandra o Andreas, o alla på forumet =)

*Vilket datum kommer du alltid att minnas?
14 januari då stickan visade att jag var gravid och 1 oktober när lillprinsen tittade ut

*Vad var din största framgång 2008?
Alexander

*Största misstaget?
Att jag påbörjar för många projekt och aldrig hinner avsluta dem
                                               
*Har du varit sjuk eller skadat dig?
Väldigt förkyld under tiden jag var gravid

*Bästa köp?
För många köp skulle jag vilja säga

*Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det var mycket som gjorde mig glad


*Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2008?

I kissed a girl. Jag är så pissigt trött på den så jag kan spy, tycker inte ens den är bra


*Vad önskar du att du gjort mera?

Kan inte komma på något på rak arm så jag antar att jag är ganska nöjd

*Vad önskar du att du gjort mindre?
Mindre sötsaker? =)

*Hur tillbringade du julen? 
Hemma hos mamma och pappa tillsammans med släkten


*Blev du kär i år?

Jag är ALLTID kär

*Favorit program på tv i år?
Desperate housewives...såklart!


*Största musikaliska upptäckten?

Klassisk musik..

*Vad gjorde du på din födelsedag?

Var på lilla tavernan tillsammans med Thomas, hans föräldrar, mina föräldrar och åt underbart god grekisk mat

*Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Nej jag är nöjd

*Hur skulle du beskriva din stil 2008?

Hormonfylld :D


*Den bästa nya människan du träffat?

Frida =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0