DAGEN JAG FRUKTAT

Idag är det alltså dags...det är dags för den stora operationen!

Jag ringde till BVC igår för att fråga en sköterska om när jag kunde amma igen, alltså hur många timmar det tar innan det lugnande jag får går ur kroppen (läkaren skrev ju ut detta i ett försök att tygla min panik).
Jag förklarade att jag skulle opereras o sånt.

Hon tyckte det kanske var bäst att jag frågade narkosläkaren om hur lång tid det skulle ta.

"Nene, jag ska alltså inte vara nedsövd, det är alltså ingen stor operation. Eller jo för mig är det stort men kanske inte för andra, då är det nog mer en liten operation"

Fast du kanske ska prata med narkosläkaren ändå?

Sen förklarade jag att jag skulle vara på vårdcentralen. Då skrattade hon lite och ett "jahaa" kom upp

Så hon var snäll och pratade med doktorn och frågade honom.

Efter ett tag så började jag fundera på hur mycket hon skrattade när hon fick reda på att den "stora operationen" egentligen är ett pytteingrepp där det bara handlar om att ta bort nageln från stortån...

Men återigen, sprutor människor, det kommer involvera sprutor!

Kommentarer
Postat av: Katta

Hur har operationen gått? Hoppas allting gick bra. :)

2009-01-27 @ 20:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0