INGEN TRÄNINGSVÄRK...

Igår så gick jag på mitt första grupp pass på över ett år och eftersom jag försöker dela upp min kropp på olika dagar så var det dags att koncentrera sig på benen, så jag valde ett step pass (upp och ner på bräda)

Nu är det ju så att jag vänstrar med ett lokalt gym här eftersom det är närmare hem, och när man har amningstider att tänka på så kan man inte vara borta hur länge som helst. Iaf, det här gymmet är väl inte lika bra som Sportlife direkt, gymavdelningen är mindre, omklädningsrummet är mindre och det är ett konstigt kort/brick system dom har. Jag har nog blivit bortskämd.

När jag kom dit så fick jag först inget skåp och det var inte bara jag som irrade omkring och letade utan flera stycken stod utan skåp. Men jag hade tur för det var en tjej som precis skulle till o gå så jag kastade mig över henne som en hök och frågade om jag kunde få hennes skåp o det fick jag =)

Jag hittade träningssalen vi skulle vara i, och det var en faslig blandning av folk, dock inga representanter från den manliga sorten. När vi satt utanför och väntade så var det tydligen en annan instruktör än den ordinarie och detta var tydligen väldigt upprörande för många av de medelålders damerna som skulle träna. Förstår inte varför, är man sjuk så är man och då är det väl bättre med vikarie än att passet blir inställt?

Vad kan jag säga om själva lokalen vi tränade i?
 Jag är bortskämd som sagt så jag tror vi lämnar det där.

Vad kan jag säga om passet?
 Jag har haft uppvärmningar som vart tuffare än hela passset...Blev ändå förvånad över att jag hade såpass mycket kondition kvar som jag hade efter att inte ha tränat på ett år o fött barn o haft mig. Jag hängde på bättre än de flesta och det kändes ju bra, men på samma gång smått skrämmande...

Men jag sov gott inatt och det är verkligen skönt att vara igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0