MANLIG OCH KVINNLIG LOGIK...

Imorse utspelade sig detta lilla scenario i vår hall.

"Kerstin - Skulle vi bjuda hit din arbetskamrat o hans fru till helgen?
Thomas - Jag vet inte om dom hade andra planer. Fast jag vet inte om det är hans fru..eller jo dom är gifta förresten men dom har inga barn.
K - Varför är inte vi gifta?
T - Men vi har ju barn, vi är ju inne i nästa fas
K - Mm..ja just det *tittar med den där speciella blicken som bara en kvinna kan få till*
T - Ja, då behöver vi ju inte gifta oss, det är sånt som kallas manlig logik, sånt som ni kvinnor inte förstår"

Kan inte annat än att hålla med, om att vi kvinnor inte förstår den manliga logiken alltså....;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller med. Jag förstår inte =).

2009-01-20 @ 08:28:40
URL: http://livetsomlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0