MIN TUNGA FÖRSVANN

Så testade jag mitt munvatten som då kanske ska hjälpa mitt tandkött.
Det var lite alkohol i detta munsköljet vilket resulterade i att min tunga domnade bort, och inte så lite heller.

Jag kunde inte prata ordentligt så min underbara (?) sambo gick runt och asgarvade åt mig så fort jag sa ett ord för det lät tydligen hysteriskt roligt. Tack älskling.

Jag kan inte säga än om det hjälper eller inte för när jag tar det så börjar det värka i tänderna, men jag vet inte om det gör det när det liksom..bearbetar tandköttet eller nåt. No clue typ.

Jag har även bestämt mig för att det är dags att börja träna igen, för jag känner att min kropp verkligen behöver det. Får se till att inte ta ut mig för mycket bara eftersom jag måste försöka undvika mjölksyra så gott jag kan.

Ne nu orkar jag inte mer *trött*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0