MMM..MUMS!

Igår så testade jag mina indiska vingar och gjorde en tandooriwok, fast ändå inte.
Problemet var att jag inte hittade någon tandooripasta utan bara vanlig röd, så det blev en rödwok :D

Vi köper ju dom här böckerna varje vecka "Smak på världen" eller vad de heter från GT/Expressen. Och det känns ju lite dumt att de bara ska stå där i bokhyllan och inte göra någon nytta så då tänkte jag att det var lika bra att jag började laga lite mat därifrån.

Även fast det nu då inte blev tandoori så blev det så gott! Lite starkt men mumsigt ändå. Och idag är det Japan och det innebär en sak; SUSHI!


Kommentarer
Postat av: Katta

Undrar just hur äkta Sushi smakar. funderar

2009-01-07 @ 09:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0