TÄVLING OM BF

Här kan du gissa när Carolinas bebis kommer titta ut och vinna ett fint pris =)

"Nu är det då äntligen dags för mig att ha min första tävling här i bloggen!

Tävlingen kommer att gå till som så att ni får EN chans var att gissa när vår bebis kommer ut!
Skriv datum och tid i en kommentar och länka till min blogg inne hos dig!

Glöm inte att länka till min blogg från din och att skriva om tävlingen!
Kommentera endast i detta inlägg med datum och tid!

Den som gissar närmast kommer att belönas med ett fint pris!
Skriv också i ditt kommentar vilket slags pris du skulle vilja vinna:
* Bling Bling
* Njutning
* Sött

Tävlingen avslutas när jag avslöjat att det är dags att åka in eller när ... bebis kommit ut!
(om jag inte skulle hinna/orka/fixa att skriva här innan)"

Texten kommer alltså från Carolinas blogg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0