UUH :((

Åh, mina bihålor har något starkt emot mig känner jag.

Igår när vi var på öppna förskolan så rann min näsa som sjutton, men det är inget ovanligt att den gör det eftersom det är nåt slags försvar för att jag inte ska åka på bihåleinflammation. (nu har jag vart en väldigt stygg flicka och tagit nässpray FASTÄN det är absolut totalförbjudet!)

Här kommer mitt straff:

Inatt har jag nog sovit sammanlagt en timme, om inte mindre. Jag är så täppt och det bultar som in i bomben i mina bihålor. (vill bara uppmärksamma på att det är skillnad på att ha problem med bihålorna och vara förkyld, jag är alltså inte förkyld)
Men jag får inte ta mer nässpray nu för jag KAN om jag har tur undvika att behöva åka in till Ö-N-H idag för en intensiv kortisonbehandlingskur. Det skulle inte vara någon höjdare med tanke på att jag ammar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0