JAG ÄR TVEKSAM!

Nu har jag gjort högskoleprovet från hösten 1998, och eftersom jag skäms så otroligt över resultatet tänker jag lägga ut det här, så jag vid nästa prov kan skryta över hur mycket jag förbättrat mig :P

Om jag hade gjort det provet så skulle jag ha fått 0,8.
På det riktigt högskoleprovet jag gjorde sist fick jag 0,9 och mitt mål inför höstens stora prov är 1,5

hahahahaha..ja..man måste få drömma =)

ORD
(svenska, latinska)
23/40

NOG
(matematiska uppgifter, typ sannolikhetslära)
8/22

LÄS
(olika artiklar med följdfrågor)
12/20

DTK
(diagram, kartor o sånt mumsmums)
5/20

ELF
(Engelsk läsförståelse)
13/20

Vill du slå mina poäng?

VARSÅGOD!

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Tack för komplimangen! Vi kan fixa en fotosession om du vill?

2009-08-30 @ 21:17:37
URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0