BRY DIG!

http://www.blueribbonmovie.com/

Tog denna länken från Kattas blogg, men jag var tvungen för jag blev så rörd när jag såg den..
Titta på den och låt dig inspireras!

Idag så började dagen riktigt dåligt. Det första som hände var att min telefon hängde sig o sedan tokdogen den och det var helt omöjligt att få igång den igen.  Så där stog man utan telefon och det var riktigt jobbigt.
Tänkte att jag borde åka in till stan så fort som möjligt o lämna in den, men jag hade tvätt tid kl 11.
Gick ner för o kolla om det fanns någon tid 14 istället, men det gjorde det ju inte. Däremot hade 8-personen avbokat sig o då fick jag snilleblixten att jag kunde börja tvätta tidigare så jag också blev klar tidigare. Så jag rusade upp, sorterade tvätten o ca 7 minuter senare var jag nere, bara för att upptäcka att någon tagit  maskinerna..*sucka*
Upp med påsarna igen..satte mig o skrev ett mail till Thomas så han inte skulle bli orolig  när min telefon var avstängd (vi blir oroliga om vi inte får tag på varandra o tror att något är fel..puttinuttit)
Sedan så surade jag lite till o gick ner o tvättade, saknade min darling.

Men här började allt vända..

Helt plötsligt är det helt underbart väder ute, man blir glad för det är massor av sol och värme och wowkänslan kommer över en.

Allt flöt på utan problem i tvättstugan, Thomas hade sett mitt mail och kom dessutom hem tidigare! Berodde iofs på att han mådde dåligt, men ändå! Jag blev så glad :)
Gick bort till affären o handlade lite o köpte glass (sån där go magnum med vit choklad o jordgubb).

Nu håller jag på o göra pannkakor som vi ska mumsa på..ah..bara mobilen kvar, men det är ett senare problem.

Kommentarer
Postat av: Katta

Jo jag tyckte också att den där länken var så himla bra. Den gick rakt in i hjärtat.

2008-04-03 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0