ANINGEN BESVIKEN

Idag när jag skulle in till stan för att träffa S, så märkte jag att det inte längre går några vagnar över bron eftersom de håller på reparera spåren. Så det var bara att ta bussen istället (behöver jag ens påpeka hur mycket längre tid detta tar?)
När jag kommer in till stan så är det aningen tomt på göteborgare, antagligen för att alla har semester. Vad det däremot är gott om är turister som står i sina små grupper med sina kartor o håller på. Ser faktiskt ganska gulligt ut =)

Ställer mig o väntar på S....o väntar...o väntar...

Märker att en av turisterna hela tiden står o kollar på mig (en ung kille), han flyttar lite på sig, stirrar igen...Det kändes faktiskt lite smickrande, samtidigt som det kändes lite konstigt.

Jag fortsätter vänta på S men ingen dyker upp. Ringer men ingen svarar, men efter en stund så ringer hon upp.
Då är jag bortglömd och hon är i Tyskland =(
Kändes sådär...Alltså på ett sätt så är det ju lite komiskt, men just då kändes det bara blaha. (känns fortfarande lite så eftersom det är ganska bökigt att ta sig runt dessa dagar, speciellt när man måste hålla på med bussar o skit)

Kändes lite dumt att hon inte hade skrivit upp att vi skulle träffas heller, så om du läser det här S, skaffa en kalender ;)

Skulle gärna skriva lite mer om min dag, men min katt kör en aria (högljudd sådan) och vägrar sluta så jag måste gå o se vad det är för fel på honom (antagligen är han sur för han inte fått någon uppmärksamhet på 5 minuter).



Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

vinnarna är dragna nu! :)

2008-07-22 @ 21:21:34
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0