DEN ÄCKLIGA UPPTÄCKTEN

Jag har upptäckt något idag, och sett något jag aldrig sett någonsin förut i hela mitt liv, nämligen insidan av min navel.

Inte kanske för att det direkt var så mycket att se, men jag har nåt slags födelsemärke där, och ja..nu har jag ju aldrig sett insidan förut..småäckligt med trevligt.

Blev så fascinerad så jag var tvungen att visa Thomas, fast han tyckte bara det var äckligt och blev inte alls på långa vägar lika imponerad som jag.

Men detta kanske var sista gången jag fick se insidan av min navel, jag vet inte om jag kommer vara gravid fler gånger och det är ju bara nu jag kunnat se den. Jag borde nog ta ett kort..bara för säkerhets skull..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0