FLYTTEN

Så har vi äntligen kommit igång med flytten ordentligt, och idag tog vi hit datorn också så man kunde komma ut o kolla mailen lite snabbt.
Men får ju skriva litegranna här också innan det är dags att fortsätta att plocka upp kartongerna.

Känner mig som en svullen, strandad valross i denna värmen och med magen. Men idag så var jag hos barnmorskan och tog prover och mätte magen. Magen låg helt perfekt inne i mitten av kurvorna (dom har nåt diagram som dom följer för att se hur livmodern växer typ, man ligger på rygg och de mäter). Allt som allt så har jag gått upp 5 kg, vilket inte alls är farligt, mina värden var bra förutom blodvärdet och jag ska nu helst börja med två (!) järntabletter varje dag om det går. Det är ganska mycket ändå. Sen lyssnade vi på hjärtat också, och så kunde man höra susandet i navelsträngen :)

Nu måste jag återgå till mitt arbete här (ska dessutom äta en kanelbulle :) Men det börjar ta sig, blir bättre när vi får hit möblerna också.

Ni får ha det så skönt i sommarvärmen! Glöm inte att dricka massvis av vatten o äta jordgubbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0